Koid is do heroben

22Jan2015

Grias eich!

Nochdem am Vormittag de ersten Exercises von unserem 9 ECTS Fach mustergültig obgschlossn worden san, gings mit der Tunelbana Richtung Einkaufszentrum. Da an Amo sei Winterjacke in Gurten hängt, wollte er se do wos schens suacha. Seine Anforderungen an Design woan donn doch a bisl höher ois de Kälteempfindlichkeit und so san ma auf guad deitsch ois a laare zum IKEA auf a zünftigs Mittagessen gstart. Köttbullar und Kanelbulle woa des Menü. Ausgezeichnet. Und jz de neuesten News: Da Winter hat Stockholm erreicht, und des ned zu knapp: 20cm Schnee!

Noch 1h Kräftigung san ma zum Kungsträdgarden aufbrochen um den Schwedinnen moi unsere Künste aufm Eis zu zeigen. Huiuuiuiuiui, do san unsere Bilderbuchkörper über de Eisfläche gschossn.

Am kommenden Wochenende san jo de Hahnenkammrennen in Kitzbühel und wir san für eich scho moi de Streckn obgfoan:

Schen gruas aus dem verschneiten Stockholm

Amo & Peda